PROFESJONALNY NETWORKING
Networking, definiowany jako sieć kontaktów biznesowych, jest jednym z podstawowych narzędzi komunikacji
współczesnego profesjonalisty. Budowanie własnej marki opiera się nie tylko na aktywności zawodowej,
lecz przede wszystkim na promowaniu swoich talentów, pasji oraz umiejętności. Czym większa i bogatsza
jest nasza sieć kontaktów zarówno zawodowych, jak i prywatnych, tym efektywniej możemy komunikować
nasze otoczenie o swoich sukcesach, budując wizerunek własnej osoby. Aby networking był rzeczywiście
skutecznym narzędziem dla profesjonalistów, dbających o kształtowanie własnego wizerunku, należy przestrzegać
trzech prostych zasad: budować, pielęgnować, rozwijać. Stosując się do tych reguł, przekonamy się,
jak networking może zmienić nasze zawodowe i prywatne życie! Książkę o networkingu polecam każdemu,
kto szuka cennych wskazówek na temat budowania dobrych relacji z ludźmi, oraz każdemu, kto chciałby
wzmocnić swój wizerunek!
Anna Buczyńska
PR&Business Development Manager
jobpilot.pl
|